Makan Tengah hari ni lagi dugaan ada jamuan 2 pejabat hari ni mahkamah syariah Kangar & Jabatan Bantuan Guaman (JBG) first kat mahkamah syariah kantoi makan sate 6 cucuk huhu pastu makan kuah laksa semangkuk.. ok lagi... pastu gi jbg plak kantoi besar besaran aku bantai plak 2 cup dadih coklat & 2 potong kek coklat 🙁 memang rosak dah diet aku... huhuhu.. sorry ye

Does the 14 day boiled egg diet work


Eggs are one of the best kinds of ingredient there is. Rich with protein and omega 3, eggs, especially if both yolk and white are consumed, can be an excellent food source for micro-nutrients and protein. Eggs are a perfect example of dietary protein that is important in providing our bodies with amino acids which can help in building muscles and nourishing the body.

How much sweeter is acesulfame than sugar


Sambutan sangat menggalakkan, setiap kali batch baru masuk setiap kali itulah sekejap je kena restock lagi NYOC nih. Bagus sangat! Ini membuktikan kesedaran rakyat Malaysia tentang kopi tinggi gula tak elok untuk kesihatan ditahap yang membanggakan. Tepuk untuk diri sendiri.👏 Warga Terengganu boleh dapatkan NYOC dengan stokis kami. http://www.wasap.my/60137343973 http://www.wasap.my/60137343973 http://www.wasap.my/60137343973

Hi Suraya, great to hear that you are on the keto diet! I’ve been on it with a strict training regime at Axiom. Technically i’ve done it before without realising last year, but i’m back on it again and it’s one the best lifestyle changes i’ve seen for me. I came across your site because I was searching for low carb sweeteners. I’m finding that a problem unless i buy Stevia online which is possible. Anyway for recipes do checkout ketodietapp. It’s awesome and I will experimenting on recipes of my own too on my website. Warrior on with the keto! 🙂

What salad dressing is good for Keto


The texture of this pound cake is very dense and rich. I don’t doubt that you’d be able to easily fool someone who is not following a keto diet plan. It tastes just like a flour based pound cake. It’s sweet enough without being overly sweet. If you want to add some more sweetness to the loaf, I’d suggest a very small amount of stevia instead of adding more erythritol.
Resep Tongkol Suwir Pedas Manado – Lagi ingin makan masakan Manado, jadi terpikir masak tongkol suwir pedas dan tumis kangkung bunga pepaya. Masakan Manado adalah salah satu masakan yang paling saya suka karena mirip dengan masakan Bali yang berciri khas pedas. Hanya saja bedanya masakan Bali biasanya menggunakan bumbu lengkap dimana kencur dan terasi selalu …

Can losing weight increase chances of pregnancy


Was googling more info about keto because my husband is on it too. Planning what to make for him for lunch and dinner can be a hassle it’s always scrambled eggs with avocado or cheese and lamb shoulder and salad/broccoli whatever other sayur available. Occasionally we make sup ekor coz there’s a lot of fat in there. I guess males prefer manly fat as I like to call it, and your menu looks do-able for me as a female. Haha

What can I replace rice with on keto diet


This is without a doubt the best keto bread I have tried to date. The taste and texture are spot on! I did add half a tsp of cinnamon and about 5 drops of stevia because I’m making this to replace homemade whole wheat cinnamon raisin bread. Reader beware this bread is dangerously good! I definitely need a smaller loaf pan to get a more square sandwich bread shape, the 9×5 made a flat thin loaf.

1 minute keto recipes


I’m on keto for about a year now. Lose abt 6kg. size L to S!!. It’s not abt me at first it’s for my husband who suffer from diabetic at a very young age. The whole lifestyle and our perspective in health are changing now. He’s fine now without medication. In terms of calorie intake distributions, 5% from carbs, 20% from protein and 75% from Fat. Need to make sure your protein with high quality and healthy fat to make sure you get a nutrient dense foods. Keto, it’s about running your body fuel from glucose to ketones. Another important points is you need to keep vegetables intake as high as possible min. 7 – 10 cups a day. and lot’s more to share.. visit my facebook page KALE Shakes. I shared everything i learned about Ketogenic diet.

Are tomatoes high in carbs


Resep Tahu Sutra Rumput Laut Keto – Sewaktu bersantap di sebuah restoran China, si sulung menunjuk gambar tahu sutra rumput laut dengan saus jamur yang menggugah selera. “Coba bikin kayak gini versi Keto mam”, gumamnya. Akhirnya saya mencoba membuat versi Ketonya dan senang sekali hasilnya tak jauh berbeda, saosnya sempurna! Saya menggunakan xantham gum sebagai …

keto 20 recipes


Diet Paleo dan Whole30 kedua-duanya tidak termasuk tenusu, tetapi tenusu adalah pada senarai yang diluluskan bagi sesiapa yang mematuhi rancangan keto. Ini bermakna perkara yang lazat di hadapan untuk mufin telur. Untuk menambah kekayaan dan tubuh, satu percikan yang murah hati setengah telur dipandu dengan telur, dan setiap muffin selesai dengan sesudu cheddar tajam.

Sebab yang paling umum ialah mana-mana roti jatuh adalah bahawa ia perlu untuk membakar lebih lama. Bahawa dikatakan, saya akan jujur ​​dengan sempurna – kadang-kadang resipi keto ini akan jatuh walaupun, walaupun melakukan segala-galanya yang betul. Nasib baik ini bukan besar berurusan kerana ia masih terasa enak – JIKA anda membakarnya cukup lama dan pusat dimasak.

Can I eat too much cheese on keto


Bagi penyimpanan, ia sama dengan roti biasa dalam beberapa cara dan berbeza dengan orang lain. Seperti mana-mana roti, ia akan menjadi basi jika ia berada di tempat terbuka terlalu lama. Ia tidak berlaku dengan cepat, kerana kandungan lemak dan putih telur. Anda boleh menyimpannya dalam kotak roti, tetapi ia kelihatan lebih buruk daripada roti biasa pada suhu bilik.

What is the fastest way to lower LDL cholesterol


This recipe works really well and seems to be pretty versatile. I always have chia seeds so I subbed those for the psyllium husk. Then husband asked if I could make cheese and onion bread so I threw some dried, diced onion and cheese cubes in it. He was very happy, it still baked up nicely and, most importantly, husband liked it. Thanks for posting.

ketogenic recipes meal plan


Take the dough out onto a large piece of parchment paper (not the one on the baking sheet). It will still be fairly sticky. Use a little bit of the melted butter on your hands to prevent sticking as you spread it into a rectangle. Place another piece of parchment on top and roll out to a thinner rectangle, about 14 in (36 cm) long by 10 in (25 cm) wide, and 1/3 to 1/2 in (8 to 13 mm) thick.
This recipe sounds (and looks) delicious. I’ve always adored good cinnamon rolls like my grandmother and mother used to bake. Sadly, those aren’t possible anymore. I’m hopeful that this recipe will come fairly close. I know confectioners Lakanto isn’t on your sugar replacement list but my question is, will using it change the outcome of the rolls? I have a large bag of the confectioners and none of the granular.

How long should I take fluconazole for Candida


Hi! I live in Europe but I’m a Sabahan who goes home every year for a couple of months for Chinese New Year. So I started keto about 2.5 months ago for weight loss and the result is pretty good. I’m due to return to Malaysia in a month’s time and I had a mild panic attack assuming that I won’t be able to get keto-friendly product. Created a ridiculous list of things to bring back too! After reading your post I feel a lot better now, phew!

Does D Ribose help fibromyalgia


Oh just about everything- ice cream, cheese cake (although had to give some heavy cream in this), cheese dip, chocolate-cheese mousse etc. I cook it with chicken and spinach too, but I was talking about non-traditional uses like the ones above. I’ve recently started using it with mayonnaise to give it a lighter consistency because my mayo seems to thicken too much. However, you cannot make VCO from the store bought cream, you would need fresh santan to do that.

How do you starve without being hungry


If you’re not a fan of baking but you’re a fan of eating bread, there are places to get keto friendly bread these days. If you’re lucky, you may be able to find a loaf of “Paleo Bread” in the freezer section at Whole Foods Market. This bread is going to cost you over $10 per loaf, but it is made of good ingredients and is a few grams of carbs per slice. There’s also rumors of ALDI carrying a new Zero-Carb bread, but it sells out fast and we haven’t been able to review it. Hopefully in the near future there will be more local buying options for low carb bread, but for now, those are your only options. 

What is the symptoms of HBsAg


The texture of this pound cake is very dense and rich. I don’t doubt that you’d be able to easily fool someone who is not following a keto diet plan. It tastes just like a flour based pound cake. It’s sweet enough without being overly sweet. If you want to add some more sweetness to the loaf, I’d suggest a very small amount of stevia instead of adding more erythritol.
Curry puffs or as we call it, Karipap is a comfort food for Malaysians. Well, any Malaysian food is comfort food to us. 🙂 Karipap is also known as epok-epok and is quite similar to Empanadas. Karipap is a dough stuffed with dry curried minced meat or sardines and then fried. Some add a quarter of a hard boiled egg in it. On a regular day, I would make Karipap using ready made puff pastry as I don’t have a good hand with dough ( I always over handle it). My Easy Sardine Curry Puffs recipe using puff pastry. 

What seafood has no carbs


Resep Usus Ayam Cabe Ijo Enak – Tidak punya asisten rumah tangga, tiap weekend jadi harus masak untuk persediaan seminggu ke depan untuk anak-anak ditinggal bekerja. Agar praktis, hasil masakan biasanya saya masukkan ke kotak plastik lalu disimpan di freezer. Kalau mau dimakan tinggal dipanasin di microwave. Tapi cuma masakan yang bisa dibekukan saja yang … 

How does Keto 101 work


But since I’m on a Keto way of eating, I had to find an alternative. The filling is perfectly fine and I did not have to use any substitutes. The dough however, was my problem. Few days ago, I found a Keto empanada recipe and it took me back to my trip to Spain last summer and I had 2 empanadas and that reminded me of karipap. So after some research, I decided to use a Keto empanada dough recipe but fill it with dry mince meat curry to make Malaysian karipap. I was a little hesitant because using a cheese dough recipe for karipap as it seemed like an abomination to karipap, but after I had my first bite I can safely say, IT’S DAMN DELICIOUS! You can’t even tell that it was made from cheese!

Chicken egg roll ala Hokben ini saya buat untuk anak-anak dan mereka suka. Ternyata memasaknya tidak sesulit yang dibayangkan. Cukup dengan menggulung daging ayam giling yang sudah dibumbui dengan telur dadar dan dikukus sampai matang kemudian dipotong-potong dan digoreng kering. Siapkan plastik tahan panas atau aluminium foil untuk menggulung. Disini saya share resep chicken egg …
Diet Paleo dan Whole30 kedua-duanya tidak termasuk tenusu, tetapi tenusu adalah pada senarai yang diluluskan bagi sesiapa yang mematuhi rancangan keto. Ini bermakna perkara yang lazat di hadapan untuk mufin telur. Untuk menambah kekayaan dan tubuh, satu percikan yang murah hati setengah telur dipandu dengan telur, dan setiap muffin selesai dengan sesudu cheddar tajam.

Can you whip quark


If you want to spend more, fried chicken or beef is usually added to the dish. But, we decided to keep it pretty simple and mimic the street food you can get. In Brunei, where Hazim is from, pandan leaves are commonly used. They’re tied together in a knot and boiled in coconut milk. But, this is a pretty hard ingredient to find in the rest of the world, he decided it would be best to skip it.

What do you eat for dinner on a keto diet


For Jessica – You can use any of the sweeteners appropriate for keto recipes. (Xylitol has a higher glycemic index.) I do not understand why recipes always call for a specific low carb sweetener – unless it is because whoever posted the recipe gets a commission if you buy the product they recommend. As a matter of fact I have a conversion chart for Natural Low Carb Sweeteners that came from Wholesome Yum!
Resep Cheesecake Pablo Keto ini saya modifikasi dari resepnya Yuda Bustara. Crust yang harusnya dari pastry saya ganti dengan campuran tepung keto dan tepung almond. Untuk cheesecakenya sendiri bahannya hampir sama, hanya saja gula saya ganti dengan pemanis Diabetasol dan saya tambahkan perasan jeruk lemon agar terasa lebih segar. Berhubung crustnya agak rapuh jadi harap …

How much can you lose in a month on keto


Apa Itu Teh Kombucha? Teh Kombucha yang popupler di negeri Tirai Bambu dengan nama teh jamur Mancuria adalah minuman probiotik hasil fermentasi larutan teh dengan gula yang kemudian ditambahkan starter mikroba dan ragi yang disebut jamur Kombucha (Scoby). Akibat fermentasi yang terjadi, teh Kombucha menjadi kaya akan vitamin dan asam amino yang berguna untuk memperbaiki …

This recipe sounds (and looks) delicious. I’ve always adored good cinnamon rolls like my grandmother and mother used to bake. Sadly, those aren’t possible anymore. I’m hopeful that this recipe will come fairly close. I know confectioners Lakanto isn’t on your sugar replacement list but my question is, will using it change the outcome of the rolls? I have a large bag of the confectioners and none of the granular.


Diet Paleo dan Whole30 kedua-duanya tidak termasuk tenusu, tetapi tenusu adalah pada senarai yang diluluskan bagi sesiapa yang mematuhi rancangan keto. Ini bermakna perkara yang lazat di hadapan untuk mufin telur. Untuk menambah kekayaan dan tubuh, satu percikan yang murah hati setengah telur dipandu dengan telur, dan setiap muffin selesai dengan sesudu cheddar tajam. 

Is Arbys Roast Beef bad for you


Resep Usus Ayam Cabe Ijo Enak – Tidak punya asisten rumah tangga, tiap weekend jadi harus masak untuk persediaan seminggu ke depan untuk anak-anak ditinggal bekerja. Agar praktis, hasil masakan biasanya saya masukkan ke kotak plastik lalu disimpan di freezer. Kalau mau dimakan tinggal dipanasin di microwave. Tapi cuma masakan yang bisa dibekukan saja yang …

Is turkey meat good for keto diet


We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi

Resep Cheesecake Pablo Keto ini saya modifikasi dari resepnya Yuda Bustara. Crust yang harusnya dari pastry saya ganti dengan campuran tepung keto dan tepung almond. Untuk cheesecakenya sendiri bahannya hampir sama, hanya saja gula saya ganti dengan pemanis Diabetasol dan saya tambahkan perasan jeruk lemon agar terasa lebih segar. Berhubung crustnya agak rapuh jadi harap …
×